Image Alt

Challenge of the week

Elke week een nieuwe uitdaging!

Iedere week nemen de huidige klanten van Fit Formula het tegen elkaar op in de ``Challenge van de Week``. De mannen tegen de mannen, en de vrouwen tegen de vrouwen. Hier lees je de uitslagen van de afgelopen drie weken!

Huidige challenge van de week!

Week 28

50 Burpees

Regels
Maak zo snel mogelijk 50 basic burpees. Squat naar beneden en zet beide handen op de vloer voor je. Spring met je voeten naar achter in plank positie. Spring terug naar voren met je voeten weer bij je handen, en spring zo omhoog.

Resultaten mannen
Resultaten vrouwen

Week 27

Deadlifts

Regels
Maak zoveel mogelijk deadlifts binnen 90 seconden met een 15 kg barbell. Zak door de knieën en pak de barbell vast met de handen iets breder dan schouderbreedte. Zorg dat de knieën in dezelfde richting wijzen als de voeten. Voor één geldige deadlift, moeten de gewichten op de stang de grond raken.

Week 26

Full Plank

Regels
Ga met je buik op de grond liggen en steun op je handen en tenen. Plaats je handen recht onder je schouders, breng je lichaam omhoog zodat je alleen steunt op je tenen en handen. Kijk omlaag en zorg voor een rechte rug. Dit betekent dat je hele lichaam van hoofd tot hielen vlak moet zijn. Voorkom een holle of bolle rug. Houd deze positie zo lang mogelijk vast.

Close
× Kunnen wij je helpen?